Alla inlägg den 28 september 2011

Av Helena - 28 september 2011 20:15

Jag då var det dags igen och Titti valpade sent i går kväll, denna gång blev det 2 hanar och en tik.


mina tikar vet ibland hur länge jag är ledig...denna gång fram till Tisdag och skulle jobba idag, Titt valpade 4 dagar för tidigt och tiden gick inte ut förrän till lördagen och jag skulle vara ledig på måndag. Ja det är lite pusslande när man inte har nån som jobbar för en...

men jag sov med Titti i hundhuset inatt på en dyna med hundfiltar som kudde och en filt som täcke, jag kännde mig överkörd av nåt i morse, men vad gör man inte för sina hundar jag fick hålla mig hemma på fm men jobbade på em , mamma är här som valpvakt. Titti med valpar mår bra.

 

 Ch Mara-Shimas King of Heart - Ch Okami's Genhime

Av Helena - 28 september 2011 20:10

Eva Seger har varit på utställning igen och gjort mycket bra ifrån sig denna gång var det Donzi (O. Magic Moments) som fick cert cacib och BIR!!! på Åland i helgen, ja man kan inte bli annat är stolt som uppfödare!

 

Okami's Magic Moments "Donzi"

Ovido - Quiz & Flashcards