Alla inlägg under juli 2011

Av Helena - 17 juli 2011 21:37

ja nu löper det i alla hörn här och vi kommer att ha 3 kullar samtidigt... och jag är så spänd på dessa 3 parningar jag planerar att göra, sen om jag kommer till Ransäter eller inte får vi se Titti löper så de verkar som om de blir Malmö då, men Linda fixar utställningen i sådana fall.

SHIBA

Okami's Keep an eye on me " Mimmi" skall paras med SEuch Sesshomaru Go Tessaiga!

SEuch NOuch Okami's Genhime " Titti" skall paras med SEuch DKuch Mara-Shima King of hearts


Siberian Husky

Okami's Just Talk about Alva " Alva" skall paras med  Foxfire Grease Lightning


Eftersom alla tikar löper samtidigt så väntar jag med att para Nemi till nästa löp och då paras hon med Hank.

Av Helena - 10 juli 2011 21:02

Först vill jag skicka ett jätte grattis till Mikael, Robert & Linn till den fantastiska veckan de haft i Östersund, som slutade med  SM-mästare!!

    


Ja nu LÖPER dom!! Alva Nemi och Maja och Mimmi, Alva och Mimmi skall paras, så nu väntar vi bara på att Titti skall börja med...hon skall paras åxå, jag har bara kollat varje dag sen i april.....så nu kanske vi har lite valpar i september, gud vad roligt!!!

Av Helena - 6 juli 2011 18:51

ja det är jag nu när resten av familjen åkt till Östersund för att fiska. Just nu är mamma här och hon klipper gräset så jag kan sitta här en stund, maten på bordet när man kommer hem från jobbet, inte varje dag det inte, rätt skönt, hon pysslar och grejar, trevligt!

Hank har brutit en klo...och det fick ju bli en tur till mina "vänner" veterinären..stackan..de fick ju ta bort den klon och nu har han bandage och tratt, och tänk er vad han tycker om det som inte haft en sjukdag i hela sitt liv..

annars är allt bara bra, kenny mår alldeles utmärkt och springer som en galning på promenaderna och det känns bra.


ha det bra i värmen

Ovido - Quiz & Flashcards