Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Helena - 25 juli 2010 22:21

Hej på er, det var ett tag sen jag var här, det har varit väldigt mycket att stå i den sista tiden så man önskar att det kunde vara minst 12 timmar till på ett dygn så kanske det hade räckt till lite data med, men det är som det är och Ransäter står för dörren och jag ser mycket fram emot det, 3 hundar jag jag med mig på lördagen på Skk och sen är det Shiba specialen på söndagen och det är första gången den Inte är i Stockholmsområdet så det skall bli sååååå kul, jag ställer ingen i år eftersom jag är med och grejar till det hela, kul!


Många gratulationer finns det med: 

Okami's Jiro " Pysen" som tog sitt första cert i Tvååker för ett par veckor sedan Stort Grattis Lena och Pysen!!!!


Okami's Knock you out "Blizzak" som tog sett 2.a cert och r-cacib i Köping i går Stort Grattis Eva och Blizzak!!!


och Lilla Bella Okam's new Moon som var på sin debut utställning i Finspång i dag och blev BIS-VALP!!! Stort Grattis!!!

  


Vi har ju fixat till lite nya hundgårdar mm här och ny börjar det ta form och det blir såååå fint, jättekul men både dyrt och tidskrävande,


Annars har ju Bella en bror här som heter Nex han är en sådan valp som allt drabbar men man kan inte annat är skratta åt honom för han har inte årdning på ett enda ben och lek med en shiba som är som en vässla så kan ni ju tänka er hur han kan se ut..han är helt underbar trots att han är väldigt klumpig.

Igår var han med de andra huskyna och Linda på promenad i skogen och då är ju Nex lös och han lyckas att bli jagad av en Tjädertupp så det gick undan innan Linda kom till undsättning och jagade bort den, han lämnade inte Linda sen.


Idag var han med lös när vi körde de andra med 4-hjulingen detta tyckte han var kul, man får ju passa på när det bara var 12 grader ute.

Annars är allt som vanligt!!

Ovido - Quiz & Flashcards