Alla inlägg den 28 november 2010

Av Helena - 28 november 2010 21:10

Tiden går fort och valparna är redan 6 veckor och underbara..de har lärt sig att ute bajsar man och det är som ett larm som går i köket när det är dags ibland är klockan 3,30 när "larmet" går och det är bara att gå upp för de ger sig inte ,bara de varit ute så är allt bara bra igen fast vistelserna ute är ju väldigt korta på grund av vädret. Vi tog nya bilder ifag men de vart lite suddiga men ni ser ändå hur de ser ut.

Annars är vi snart insnöade..vintern kom tidigt i år och de verkar ju bli en likadan som förra året om man skall lyssna på metrologerna om nåt väderfenomenm som just nu ligger så att polarvindar blåser hit, men det kanske blir en slädvinter igen det vore ju kul, just nu är det en sån period som det inte går att göra verst mycket med blankis på vägen och för tunn snö, jag aktar mig för att gå där jag inte ser utan broddar jag vill inte ramla och bryta mig, så det är dags att plocka fram broddarna!

    

Ljusa Hanen

    

mörka Hanen

    

Mörka tiken

     

lilla Tiken

    

Ljusa Tiken

Ovido - Quiz & Flashcards