Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Kennel-Träff!!

Av Helena - 15 februari 2010 07:40

Nu är det snart dags för en stor träff, och denna gång kommer det att vara en helg och det kommer jag att ha sen en stor träff/år. Vi kommer att vara på en lägergård där alla kan sova över. denna gång kommer det att vara inhyrda instrukörer som skall gå igenom.

-ledarskap

-lydnad

-spår

-info ang MH

-hundar i grupp (hunden beteende)

-aktivitet under promenad mm

-mycket mera

vi kommer även att ha drag så klart för huskyna, försäljning av emu-olja kommer att finnas på plats även en gemensam grillkväll på lördag, jag hoppas verkligen att ni kommer för det kommer att bli kul! sista helgen i maj är det som gäller vi ansluter på fredag och umgås och tränar hundar till söndag em. Denna gång kommer en avgift att behöva tas ut för boende och instruktörerna. hör av er för en intresseanmälan så vi vet om det går att genomföra.


Helena

 
 
Linda o  Niklas

Linda o Niklas

15 februari 2010 09:12

Kul!!! Vi kommer =)
Kram

http://liloice.blogspot.com

 
Ingen bild

Maria

15 februari 2010 11:51

Är det även för oss som har shiba?

 
Ingen bild

helena

15 februari 2010 12:01

Hej
Självklart, det kommer att passa alla, både husky och shiba.

 
Ingen bild

Marie, Ben & Kaiser

15 februari 2010 19:03

Som jag redan har sagt till dig så är vi självklart intresserade så länge någon kan komma och hämta oss på tågstationen bara :) Underbart att det blir av. Kram kram

 
Ingen bild

helena

15 februari 2010 19:22

bra, notare att det är framskutet en månad till sista maj

 
inger

inger

18 februari 2010 07:41

Va kul jag hänger med är det bestämt vart det ska vara???/Inger

http://tjejledaren.blogg.se

 
Ingen bild

Brollan-SAMPO

19 februari 2010 18:56

Jag kommer gärna och nås på:
Bror Pehrsso Skrivarens Väg 18, 665 35 KIL Tel. 0554-31718
mobil: 070-636 01 42

 
Ingen bild

helena

19 februari 2010 19:27

Jättekul att det är sådant intresse!! jag kommer att under helgen att lägga ut mer info på min sida.

Helena

 
Denisa o Markus

Denisa o Markus

20 februari 2010 10:58

Jag, Markus och Wilma kommer jättegärna bara vi är lediga och kan ta oss dit! Låter jättekul.

Kramar Denisa

http://jahdeno.blogg.se

 
Ingen bild

helena

20 februari 2010 22:33

Hej
jättekul! ta tåget så hämtar jag er.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 18 september 2013 22:27


Husqvarnas Never Mind " Scoobie" född 2012-10-06     för mer information gå in på sidan Siberian Husky -valpar ...

Av Helena - 8 maj 2013 05:54

Ja då var äntligen våren här, underbart! Maja och jag var i Köping på ssuk utställning dagen efter Västerås och hon fick cert och BIR!! Bilderna blev inget vidare men så är det ibland, Nu saknas det 1 cert så är hon champion hon är nu anmäld till Vän...

Av Helena - 27 april 2013 19:18

Ja då är västerås avklarad och det var en mycket lyckad dag!! C.I.B Ch O. Knock you out BIR, O. Private collektion CK 2 BH, O.Out of control VG, O. Once upone a time EXE, O. Litsuko CK 4 BH. Och så tävlade vi även med samma uppfödargrupp som vi hade ...

Av Helena - 24 april 2013 21:40

Från och med 1 maj 2013 måste man ha pass och avmaskning av veterinär mot dvärgbandsmask och infört i passet för att åka till Norge, det blir nog bättre det tror jag eftersom dessa papper man skrev i själv blev det nog ingen ordning på, man var ju tv...

Av Helena - 23 april 2013 22:05

Ja nu är äntligen våren här efter en lång vinter...och mycket har hänt igen. Dom mesta läser ju händelserna på facebook så därför är jag lite inaktiv här . Min älskade Miyagi gick ur tiden den 22/1 och lämna ett stort sår i hjärtat han var en under...

Ovido - Quiz & Flashcards