Direktlänk till inlägg 30 december 2009

Vilken underbar dag!

Av Helena - 30 december 2009 17:21

Idag var det en underbar dag på alla vis. Dagen började med att ut med grannen och åka skoter för att göra spår till släden och det var strålande solsken och -16 helt vindstilla. Vi åkte runt längst gärdet och vidare mot sjön så nu kan jag köra ända hemmifrån utan att behöva ta med bilen.

Christian och Helena, Cecilia och Walter kom med hundarna Arluk,Nanuk, Akaska alla från mig Markus och Kicki var här med Nemo själv tog jag med Alva, Leffe, Nemi, Kenny, Fiona och bilderna talar för sig själv...

Christian med Arluq,Nanuq, Nemi, Leffe, Alva, Fiona


       

Alva & Cecilia

    

Helena på snowboard med Arluq & Nanuq

  

Jag med Alva, Fiona, Kenny, Leffe, Nemi & Nemo

  

Cecilia och Helena med Leffe & Alva, Akasha, Nemo & Kenny 

  

Arluq

(Kajsa-Espen son)

   

Akasha

(Nemi & Hank dotter, Leffes syster)

   

Nemo

( Arluqs bror)

   

Lite korv satt bra

Tack alla för en underbar dag!!! 

Christian har ett eget sätt att köra sina hundar men är man bra på snowboard så är det ju en bra lösning.

  

  

  

Arluq

 
 
Maria, Niklas & Lexi

Maria, Niklas & Lexi

30 december 2009 18:41

Vad fint det är! Ser ju ut som om du bor uppe i Norrland!

Förresten, var nog lite falsklöp på Lexi förut för nu är det på riktigt i alla fall!

http://svenssonsmaria.blogg.se

 
inger

inger

31 december 2009 20:11

Vilka härliga bilder lyllos dig.Gott Nytt År!!!

http://tjejledaren.blogg.se

 
Linda o  Niklas

Linda o Niklas

1 januari 2010 11:51

Vilka fina bilder!!!! Ser helt underbart ut =)
Snowboard bakom hundarna har jag aldrig provat, men det ser ganska coolt ut!! =)

Har du nån bild på Bengt-Urban?? *nyfiken o inte ett dugg valpsjuk*

Kram

http://liloice.blogspot.com

 
Ingen bild

Marie & Ben

1 januari 2010 22:24

Åhh vad härligt ni ser ut att ha haft det. Jag tittar på bilden på Nemo och inser att våran Kaiser ser precis ut som honom ha ha. Kram på dig.

 
Cecilia

Cecilia

2 januari 2010 21:16

Tack för en underbar dag Helena!
Korten kommer att förstoras upp och hänga här i hallen inom den närmaste veckan!
Hör av oss så fort jag är tillbaka från min yoga retreat gällande Danmark resan i juni.

1000 kramar Cia, Wouter & Akasha

http://www.ahimsa-satya.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Helena - 18 september 2013 22:27


Husqvarnas Never Mind " Scoobie" född 2012-10-06     för mer information gå in på sidan Siberian Husky -valpar ...

Av Helena - 8 maj 2013 05:54

Ja då var äntligen våren här, underbart! Maja och jag var i Köping på ssuk utställning dagen efter Västerås och hon fick cert och BIR!! Bilderna blev inget vidare men så är det ibland, Nu saknas det 1 cert så är hon champion hon är nu anmäld till Vän...

Av Helena - 27 april 2013 19:18

Ja då är västerås avklarad och det var en mycket lyckad dag!! C.I.B Ch O. Knock you out BIR, O. Private collektion CK 2 BH, O.Out of control VG, O. Once upone a time EXE, O. Litsuko CK 4 BH. Och så tävlade vi även med samma uppfödargrupp som vi hade ...

Av Helena - 24 april 2013 21:40

Från och med 1 maj 2013 måste man ha pass och avmaskning av veterinär mot dvärgbandsmask och infört i passet för att åka till Norge, det blir nog bättre det tror jag eftersom dessa papper man skrev i själv blev det nog ingen ordning på, man var ju tv...

Av Helena - 23 april 2013 22:05

Ja nu är äntligen våren här efter en lång vinter...och mycket har hänt igen. Dom mesta läser ju händelserna på facebook så därför är jag lite inaktiv här . Min älskade Miyagi gick ur tiden den 22/1 och lämna ett stort sår i hjärtat han var en under...

Ovido - Quiz & Flashcards